Стало відомо, чим отруїлися підлітки у Лубнах

14 листопада, 10:45   0
Фото - sz-produkte.de

В Управлінні цивільного захисту Полтавської ОДА повідомили, що троє підлітків у Лубнах, які вчора були госпіталізовані до медичного закладу з отруєнням невідомими пігулками, вживали снодійне.

Виявилося, що троє учнів 9-го класу Лубенської ЗОШ №2 вживали препарат «Клозапін». Лікарі нараз оцінюють їх стан як середньої тяжкості.

Нагадаємо, це вже другий випадок отруєння підлітків за останні кілька днів. 11 листопада в Козельщинському районі трьоє піділтків отруїлися алкоголем та пігулками.

Клозапін – антипсихотичний засіб (лікарський засіб, що надає гальмівну дію на центральну нервову систему і в звичайних дозах не викликає снодійного ефекту), також має седативну дію (заспокійливу дію на центральну нервову систему). Призначають при станах психомоторного збудження при шизофренії, галюцинаторно-маячних (марення, бачення, що набувають характеру реальності) станах, маніакальному синдромі (неадекватно підвищеному настрої, прискореному темпі мислення, психомоторному збудженні), погіршенні настрою і інших психопатичних захворюваннях.



Автор: Марина Левчук

Ситуація 14 листопада, 10:45

Щоб писати коментарі

Авторизуйтесь
Вибір редакції