На піар влади з бюджету Полтави збиралися спустити три мільйони

02 лютого, 14:20   0
Фото – dniprograd.org

31 січня на засіданні сесії Полтавської міськради депутати проголосували за виділення коштів на «Програму висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування м. Полтави та фінансову підтримку засобів масової інформації на 2017 рік». Загалом на це з міського бюджету спершу планували виділити майже три мільйони гривень. У підсумку ж депутати голосували за меншу суму – 2 мільйони 498 тисяч 900 гривень.

Фінансування з міського бюджету отримають такі ЗМІ:

 «Полтавський вісник» – 1 мільйон 100 тисяч гривень;

«Вечірня Полтава» – 180 тисяч гривень;

«Студія «Місто» – 226 тисяч гривень;

ПП «Полтава ТВ» – 185 тисяч гривень;

ТОВ «Край-медіа» – 185 тисяч гривень;

«ІРТ-Полтава» – 280 тисяч гривень;

ОТРК «Лтава» – 170 тисяч гривень;

ТОВ «ІА Новий день» – 172 тисячі 900 гривень.

Вищезгадані цифри підтвердила секретар Полтавської міськради Оксана Деркач. За її словами, які звучали і на депутатській комісії раніше, фінансування отримали ті засоби масової інформації, від яких влада отримала відповідне подання.

Разом з тим, «Коло» має документи, в який зазначена інша сума видатків на полтавські ЗМІ – 2 740 825 гривень. Це дуже солідна сума – майже три мільйони.

Секретар міськради запевняє, що офіційна, прийнята депутатами сума – 2,5 мільйона (заокруглено). Документ опублікують на сайті Полтавської міськради через п’ять днів після засідання сесії.

Про що пише «Новий день»?

Якщо щодо інших ЗМІ, фінансування їх з боку міської влади очікуване (міська рада не перший рік з ними працює, і ці ЗМІ добре відомі у Полтаві). А от співпраця із новим у місті інформаційним агентством «Новий день» – цікавий нюанс. За даними Єдиного держареєстру юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, ТОВ «ІА Новий день» зареєстроване 2015 року. Засновники – Наталія Мироховець, Артем Тагільцев. Також у цьому розділі вказано і ТОВ «Рекламно-інформаційне агентство «Імпульс». Керівниця ІА «Новий день» – Юлія Чугуєвець, а кінцевий бенефіціарний власник – Георгій Єрьомін.

Знайти сайт, аби ознайомитися із роботою цього медіа, виявилося складно.

До теми: Громадське телебачення позивається до Полтавського міськвиконкому

Автор: Надія Труш

Влада 02 лютого, 14:20

Щоб писати коментарі

Авторизуйтесь
Вибір редакції