Священика, якого впіймали п’яним за кермом на Полтавщині, відсторонили від служби, журналіст працюватиме

12 квітня 2017, 18:00   0

Отець лубенського Свято-Троїцького храму Анатолій Безрідний, якого 7 квітня затримали за кермування у нетверезому стані, відсторонений від служіння у церкві на рік. Про це йдеться у сюжеті ТСН.
Панотець із вмістом алкоголю у крові, що в 15 разів перевищував норму, сів за кермо і ледь не позбивав пішоходів життя. Автопригоду зафіксували журналісти та поліція.

Попу доведеться сплатити 10 тисяч гривень штрафу за кермування у нетверезому стані та забути про право водіння автомобіля на рік. Тепер же з’явилася інформація, що Анатолія Безрідного ще й відсторонили від служби в церкві.

До речі, журналіста телекомпанії «Лубни», який наважився показати відео з інцидентом і викласти у публічний доступ, звільнили з роботи. Власник ЗМІ, де працював Олександр Назарець, – Мгарський монастир. Тож кореспондент поплатився за сюжет про священика цього ж, Московського, патріархату.

Але нині стало відомо, що Олександр таки залишається працювати у телекомпанії «Лубни».

– Я отримав усне попередження, бо не узгодив сюжет з керівництвом, – каже Олександр Назарець. – За два дні мій сюжет на YouTube набрав велику кількість переглядів, це був справді резонанс. Після усного попередження про те, що буду звільнений, я зробив фото і виклав його в соцмережі, що йду з телебачення через той сюжет.

Журналісту закидали, що він міг м’якше подати матеріал. Сюжет видалили з YouTube.

– Я завжди роблю подібні сюжети, кримінальні теми – часто мої, бо в нас і людей на телеканалі всього троє (Сашко, оператор та ще одна журналістка – авт). Коли приїздиш на місце ДТП, там п’яний водій,який не тримається на ногах і слина капає з рота, а поряд три трупи – хочеться бити морду такому водію. Тому це так само звичний для мене сюжет – нетверезий за кермом. Та він набув значного розголосу, – додав Назарець.

Журналісту та керівництву каналу почали надходити дзвінки. Люди телефонували, аби Олександра не звільняли, приїздили колеги з «1+1», воїни-афганці та атовці висловили своє невдоволення і хотіли організовувати акцію протесту. 

Тож наразі Олександр залишається працювати в телекомпанії «Лубни». На телеканалі «Лубни» Олександр працює 4 роки, доти його місце роботи було на каналі в Горішніх Плавнях.

Ніна Король

Кримінал 12 квітня 2017, 18:00

Щоб писати коментарі

Авторизуйтесь
Вибір редакції